Pirat Hotel & SPA

Przyjazd 27 04- 2024
Wyjazd 28 04- 2024

Podstawą regulaminu jest Dziennik Ustaw nr 259 poz. 1553 z 30.11.2011 r. Rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki z dnia 16.11.2011 roku zmniejszające rozporządzenie w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie. W celu zapewnienia porządku i bezpieczeństwa Gości oraz ich mienia – zarządza co następuje:

PRZEDMIOT REGULAMINU:

Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie hotelu.

Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie hotelu.

Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji oraz w każdym pokoju hotelowym.

DOBA HOTELOWA:

Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe.

Doba rozpoczyna się od godz. 15:00, a kończy o 11:00 dnia następnego.

Doba campingowa rozpoczyna się od godz. 15:00 i kończy o godz. 12:00 dnia następnego.

Życzenie przedłużenia doby hotelowej prosimy zgłaszać w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględnia możliwość przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

 Zatrzymanie pokoju po godzinie 12:00 traktowane jest jako przedłużenie pobytu, za co naliczana jest dodatkowa opłata. Cennik z informacją dotyczącą przedłużenia doby dostępny jest w recepcji.

REZERWACJA I USŁUGI:

Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji aktualnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem.

Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim.

Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju od 7:00 do 22:00.

Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu naruszył regulamin.

W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel nie zwraca opłaty za doby z których goście zrezygnowali

Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.

Internet bezprzewodowy dostępny na terenie całego obiektu.

Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelu.

Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI:

Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji. Jeżeli Gość życzy sobie sprzątnięcie pokoju, powinien powiadomić o tym recepcję.

Wymeldowanie polega na osobistym poinformowaniu obsługi hotelu wraz z oddaniem klucza.

Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.

Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Koszty związane z pokryciem strat są naliczane wg wielokrotności wartości zniszczonego mienia lub braku wyposażenia.

Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU:

Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.

Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.

Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu.

ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH:

Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.

W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Hotel przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Hotelu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.

CISZA NOCNA:

W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00 rano.

Dopuszczalne są odstępstwa od zachowania ciszy nocnej – w przypadku organizowania przez hotel imprez okolicznościowych tzn. wesela, bankiety, imprezy plenerowe, o czym będą poinformowani goście hotelowi w dniu imprezy w formie ogłoszenia na tablicy informacyjnej w recepcji Hotelu.

REKLAMACJE:

Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja tylko w formie pisemnej. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty jej złożenia.

Wszystkie zakupione w Hotelu vouchery mają określony termin ważności. Voucher nie podlega wymianie na środki pieniężne oraz nie podlega zwrotowi na rzecz Hotelu, dotyczy to również sytuacji, gdy Voucher nie zostanie zrealizowany w okresie ważności.

PALENIE TYTONIU:

Na terenie całego hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, papierosów elektrycznych. Naruszenie zakazu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na obciążenie kwotą 700 zł, doliczoną do Państwa rachunku. W przypadku uruchomienia zabezpieczeń przeciw pożarowych i przyjazdu służb- straży pożarnej- kwotę za ich dojazd uiszcza osoba wskutek działania której służby te przyjechały.

APTECZKA PIERWSZEJ POMOCY:

Znajduje się w recepcji hotelu, wyposażona w podstawowe środki opatrunkowe.

ZWIERZĘTA:

Hotel akceptuje obecność zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać na terenie Hotelu za dodatkową opłatą. Jednakże właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu.

Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Hotelu. Jedocześnie informujemy, że zabrania się wchodzenia ze zwierzętami na teren restauracji i baru hotelowego.

Regulamin dotyczący zwierząt jest dostępny na naszej stronie internetowej.

RESTAURACJA:

Śniadanie wydawane od poniedziałku do soboty w godzinach: 7:00–10:00, w niedzielę 8:00–10:00.

Restauracja a’la carte otwarta codziennie w godz. 12:00–21:00.

STREFA SPA & WELLNES:

Zanieczyszczenie niecki basenowej (m.in. incydent kałowy, wymiociny) z winy korzystającego powoduje nałożenie na niego sankcji finansowych na jego odpowiedzialność w wysokości 15 000,00 zł, a użytkownik zobowiązuje się do jej zapłaty. Podstawę prawną stanowi art. 109 par. 3 kodeksu wykroczeń.

Do dyspozycji gości oddajemy kompleks saun, basen, jacuzzi oraz siłownię ( Goście hotelowi mają nielimitowany dostęp do basenu lub siłowni).

Basen i siłownia czynne od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10:00–21:00. Recepcja Spa: tel.: +48 797 865 288.

REKREACJA:

Na terenie hotelu znajduje się plac zabaw oraz sprzęt rekreacyjny do wypożyczenia wg cennika hotelu.

POSTANOWIENIA DODATKOWE:

Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu.

Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują innych gości.

W pokojach hotelowych zabrania się przechowywania ładunków niebezpiecznych, broni i amunicji, broni białej, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

Opłata klimatyczna nie jest wliczona w koszt pakietu, Gość zobowiązany jest do uregulowania jej niezwłocznie po przybyciu do Hotelu.

ZGUBIENIE KLUCZA:

Za zgubienie klucza pobierana jest opłata w wysokości 70 zł.

Korzystając z naszych usług akceptujesz powyższy regulamin.

                                                                                

Z poważaniem,

Właściciel Hotelu

SPRAWDŹ NASZE OFERTY

Pokaż na mapie